adrianskollektiv.blogg.se

Roll With It

Publicerad 2015-03-15 16:59:00 i Allmänt,

 
Hippsanhoppsan hej. Livet flyter vidare utan avbrott. I veckan träffade jag GurreGurk, AnteAtom och Addespader för att cruisa runt dom vårtonade gatorna av staden. Fast mest så drack vi kaffe, andades tungt och prata livet. Det var typ det enda jag gjorde på en hel vecka. Sen på fredagen tog vi till oss att för en gångs skull unna oss ett besök på Oscars bar och natklubb. Fast Add for till Norge men vi ersatte han med LuddMcSpudd. 
 
Vi började kvällen i Antgrottan med några torra groggar och pseudopretensiösa filmdiskussioner. Sen började vi gå in på mer personliga ämnen och Gurre grät inte. Då började vi bli färdiga och åkte buss in till stan med en massa andra fulla ungdomar. Och Ludd kissa på en regeringsbyggnad. Sen gick vi in och träffade en bra radda personer som man inte träffar på länge (för många att nämna alla vid namn men ni vet vilka ni är och att jag älskar er, puss på Tomas), man brända några dansmoves, brände några cigg och slutligen brände man några slantar på öl. Våra vägar splittrades där inne och var och en föll till sitt oundvikliga öde.
 
Så det var en utmärkt kväll. Snart kommer Idalicious på besök i staden också så det blir ju helt klart en bra vecka. Hör av mig ganska snart, herååååååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Denkstormen

Ung, kreativ och talangfylld hingst från Östersund med många gömda talanger. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela