adrianskollektiv.blogg.se

Livet går snabbare än stora kattdjur springer

Publicerad 2015-03-18 13:48:20 i Allmänt,

En liten godbit vid namn Ida
 
Obesvarad kärlek... Eller?
 
 HEJ! Nu har Idalicious återvänt till våra gator för att sprida skräck. Så igår gick vi på tirre och åt å drack å drack å åt. Vi pratade också lite men det var svårt med munnen full. Ludladi knegade så han fick inte va med utan satt och babblade om livet med en engelsk snubb. Sen så skulle Anton också knega så Idalicious, Gluss, Adran och jag återvände för första gången på länge till Wargentinskolans rike. Så stod vi och blev iakttagen av småglinen med deras dömande ögonhålor.
 
Så slöt vi trupper med Vilda Tilda och Alva Skottsalva för att bege oss till "The Boombox". Där drack vi te och pratade om huruvida Adrian ville ha sex med mig eller inte, men han verkar inte vilja det (#dissssssapoint). Sen gick den mansgrisen hem så Tilda o Ida laga mat medan jag och Gustav kolla på. Sen åt vi. Sen gick vi hem.
 
Idag jobbade inte Anton von spånn, så vi, Ida, Tilda och Jossan glassa i solen på Stortorget. Där var det drag vill jag påstå. Polisbilar som körde i 100 knyck längs gatorna och poliser som sprang efter, barn som sprang i rännstenen och ropa hej, medan vi slappa. Solen försvann så vi gick till Josses domän längs den stora gatan. Där åt vi vindruvor och slappade lite till. Fräsiga dagar kan ni tro! Baibai

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Denkstormen

Ung, kreativ och talangfylld hingst från Östersund med många gömda talanger. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela