adrianskollektiv.blogg.se

Let's call this the comeback!

Publicerad 2015-03-05 15:43:00 i Allmänt,

"Han ser ut som en ung Håkan" - DenkStormen 2015-03-05
 
Nu! Denken tillbaka igen, vare dags vare dags vare dags igeen. Efter stora påtryckningar av mina fans så har jag bestämt mig för att rycka ur den gamla skrivmaskinen igen och skriva om mig och mina vänners bravader. Jag gav tidigare upp på bloggen på grund problem med min konstnärliga integritet men jag antar att vissa stjärnor lyser för starkt för att slockna för evigt.
 
Jag har funderat på min comeback ganska länge nu men kände att jag behövde en arena som kunde matcha tillfälllet. Efter lång väntan har den nu anlänt i form av Amanda, och jag kände helt enkelt att fester som dom får man inte många chanser att uppleva. Vi blåste av det hela med en smärre middag på Tingshuset, paj, kaffe, sallad och allt av livets goda. Där samlades jag, Anton MANton, Adde Fladder, Bella BoomBox, Gugge Goolarn och såklart Amandy Pandy. 
 
Sedan begav vi oss mot "The BoomBox" (Bellas hus brukar kallas så i inre cirklar). Där så var alla så prydliga och för fin för att bli full så det blev mest bara Ante, jag o Mandy som drog i oss några buteljer vin och ett par burkar finöl. Efter ett tag blev vi ganska insmorda och välpackade så vi fortsatt kvällen med några rundor "Jag har aldrig" och diskussioner om livet i sin helhet osv.
 
Senare fick vi också ytterligare sällskap av Erika Stoner och Ludde Baws. Tinder tände en romantisk flamma över kvällen och många satt och grävde ner snokarna för att hitta sin kärlek i mobilen. Vi hade också en exklusiv filmvisning av den prisbelönte klassikern "No Country For Gay Men" med flera av skådespelarna och regissörerna bakom filmen närvarande. Vi såg även en mycket gripande dokumentär livet för en typisk flicka i Sverige, med en av skaparna närvarande också. Så i helhet en helt fantastisk kväll med fler glada minnen än vad jag kan räkna på fingrarna. Tack och bock sockertopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Denkstormen

Ung, kreativ och talangfylld hingst från Östersund med många gömda talanger. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela