adrianskollektiv.blogg.se

Jump to the beat of the party line!

Publicerad 2015-03-08 19:43:00 i Allmänt,

Alla ögon på den bedårande TeddyTompan
 
 
Tjoola Bandoola på er. Hoppas alla har en trevlig söndagkväll fylld av Wallander och Werthers. Jag tänkte fyra av några rader av mitt liv innan ni bäddar ner er i måndagsångest. Igår så var jag och grabbarna nere på Club CoraZon för att se Systraskap spela. Vi började med några järn hemma hos LuddeScudmissil, fast jag avstod på grund av brist på lust i blodet. Sen väl nere på plats så öppnades kvällen av lite punk som fyllde dom flesta kriterierna av smutsigt, aggressivt och halvbra. Systraskap själva var oväntat snuskbra, så det var ju kul å så.
 
Där nere stötte vi på många bekanta gamla fejses som Erika Stoner, Annattack och Olofine.  Efter det separerade vi gradvis dom svaga från dom starka när kvällen gled mot sitt slut och Ludd o Add åkte hem för att lägga sig tidigt medan vi unga och passionerade dansa vidare genom natten. Sen återvände jag slutligen hem med verken i nacken och blodet runt tårna av allt slängade höger o vänster. Mycket mer intressant än så blir det inte, tack o bock på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Denkstormen

Ung, kreativ och talangfylld hingst från Östersund med många gömda talanger. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela