adrianskollektiv.blogg.se

Our house it has a crowd! There's always something happening And it's usually quite loud

Publicerad 2015-04-06 15:19:13 i Allmänt,

 
 
Häj på er vackra ting! Jag mår bra, förutom att jag sakta sväller mer och mer eftersom min släkt har bestämt sig för att mata ihjäl mig med godis och mat hela tiden. Jag kan inte komma ihåg senast det inte knorra i kistan men det är väl bra på ett sätt. Så nu när Anton och Gustav flyttat in så hade vi en festinvigning (inte inflyttningsfest). Addefladdermus var i Norge så vi fyllde på med Andre 4000 och Wild Tild The Starchild.
 
Festen revs igång med lite fult vin och billigt öl sen fortsatt det så mest hela kvällen ackompanjerat av konversation som jag kommer ihåg lite si sådär. När Anton blivit aspackad så skulle vi få njuta av ett pianoframträdande men det slutade abrupt när konstnären blivit förolämpad av publiken (diva). Kvällen klarade sig bra ändå, så nu laddar vi alla inför den enorma riktiga inflyttningsfesten som kommer i veckan så var redo på det! Tjaråååhhhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Denkstormen

Ung, kreativ och talangfylld hingst från Östersund med många gömda talanger. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela