adrianskollektiv.blogg.se

Vi badade i viken och det hördes glada skratt från ungdom i den ljusa sommarnatt. Aldrig mer, aldrig mer, aldrig mer!

Publicerad 2014-07-17 22:52:54 i Allmänt,

Tja! Nu har jag äntligen återhämtat mig efter en minst sagt fartfylld fredag. Det kommer bli svårt att skriva den här bloggen med tanke på hur lite jag kommer ihåg men jag ska göra mitt bästa för att summera det hela. Adrian saknades från uppställningen så vi tog in Markus Deckman och Alexinator för kvällens kröke p:ande. Vi började med förfestande hos Guggböi, där vi njöt i solen till tonerna av Teddy Gman. Alex den vackre själen bjöd på whisky vilket var en god tanke men i praxis så blev vi alla mycket fullare än tillräckligt.
 
Vi drog oss ner till Marite och slängde oss runt där på terassen i sköna sommarvärmen. Minnet är ganska bräckligt kring den här tiden men notan gick på 4 öl och 4 drinkar, så pengarna tog slut tidigt den här månaden. Det är ganska tidigt på kvällen men Anton blir utslängd av vakterna så vi följer med honom och badar i storsjön. Jag tar mig ett kort dopp och medan dom andra badar vidare så bestämmer jag mig för att rymma. Så jag tar på mig Antons t-shirt och Ludwigs byxor och försvinner sedan i natten.
 
Resten av järngänget blev sedan klar med sitt kvällsdopp och får ett sms (bild 6), möter medelåldersmänniskorna som säger att jag spytt och kissat på mig. Som tur var så var det bara vatten efter att jag badat men spytt hade jag gjort. Dom hittar mig sedan (bild 5), sliter av mig tröjan och tar diverse nycklar och plånböcker. Sedan är detaljerna oklar ännu en gång men jag försvinner i natten igen, och där tar minnet slut. Senare när min syster kommer hem från krogen hör hon hur någon snarkar så det dundrar i hela trapphuset, hon går upp och finner där mig sovandes utanför dörren. Jag vaknade dagen efter utan minne, pengar, egna byxor eller nycklar, samt en massa sår här och där. En väldigt rolig kväll och man hade ju tur att så pass lite gick fel. Tack o bock!
 

Kommentarer

Postat av: Amana

Publicerad 2014-07-18 23:33:23

TARE LUNGT FÖR FAN!

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-07-18 23:33:50

Lugnt*
kan inte skriva längre

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Denkstormen

Ung, kreativ och talangfylld hingst från Östersund med många gömda talanger. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela