adrianskollektiv.blogg.se

Like the dolphins, like dolphins can swim

Publicerad 2014-07-20 23:12:06 i Allmänt,

 
Dom ställde en skylt där så man blev extra badsugen.
Morsning korsning på er gullepluttar. Igår så kom finvädret tillbaka så vi passade på att göra nånting. Så först drog jag, navelludde, Gurkan och Antman ut och bada i nåt näs vars namn jag ej kan komma ihåg vid detta tillfälle. Anton och Gustav var badkrukor av första graden och stod över badningen så det blev en double team av mig och Ludwig istället. Efteråt så drog Anton hem medan vi övriga mötte Räkmackan och tog ännu ett dopp i typ nedanför Odensala nånstans. Det var bland det mest smärtsamma jag varit med om, och vägen ner i vattnet som att gå på glas. Vattnet var dock ganska varmt och när man kommit i var det väldigt behagligt. Sedan så stack vi och plocka upp navelluddes lillebruuuur Zander för att för första gången på väldigt länge spela fotboll. Det hela var en ganska pinsam tillställning, kommunikationen bland spelarna var värdelös och tekniken ännu sämre. Som tur är hade vi roligt och om vi har tur kanske det sker igen nån gång. Söta drömmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Denkstormen

Ung, kreativ och talangfylld hingst från Östersund med många gömda talanger. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela