adrianskollektiv.blogg.se

Now it's hard to see through a fog of memories but I remember when we were winning

Publicerad 2014-08-09 10:47:58 i Allmänt,

 
#nyvaken
Tjenixen på er! Nu har vi för första gången på ett bra tag något att skriva om utan att ha intagit alkohol! Har inte varit så roligt att skriva på sistone eftersom allt vi gör är att gå på krogen nån gång i veckan... Fram tills nu! Så vad var det för speciell händelse som gjorde att vi tolerera varandra nykter kan man fråga sig. Jo för er som inte vet så ska vår ludne klämkäckkid Anton "Banderas" Ferm bege sig av till storstaden Sundsvall för att studera. För att säga farväl gjorde vi det som i början cementerade ihop gruppen. Alltså att äta onyttigt och kolla på film.
 
Så jag, Ludwig, Gustav, Adrian och Anton mer känd som OG Adrians (AKA Eastlife, AKA Dalag, AKA Peaceful Dennis and the mediocrity) drog och svullade på Odens pizzeria. Efteråt så gjorde vi en av sakerna som svetsade ihop oss som grupp från första början. Att trängas och svettas på Ludwigs rum framför film. Så igår såg vi "Saving Private Ryan" som var helt okej antar jag men inget mästerverk likt "Hata Göteborg" till exempel. På det hela en okej kväll adjöss!
 
PS. Nån har också glömmt ett par glasögon här hos mig och min syster. Lite misstänksamt eftersom ingen som jag vet har glasögon har varit här sen dom dök upp. Så antingen har nån glömt dom eller så smyger nån in i lägenheten och lämnar kläder och accessoarer. Antagligen en psykotisk mördare. Adjöss igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Denkstormen

Ung, kreativ och talangfylld hingst från Östersund med många gömda talanger. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela