adrianskollektiv.blogg.se

Jag bor fyra trappor upp och du är välkommen in

Publicerad 2014-08-02 16:21:07 i Allmänt,

En väldigt suddig bild från Kitok
 
Hejsan! Yra på G i Östersund så jag salmade ihop Mackan, Ludde, Gugge och Ante så begav vi oss ut på nya äventyr. Efter lite förkröke P hos mig så drog vi med hast ner mot Badhusparken för att se Kitok i ett halvtomt litet tält. Som tur var så var han lika glad för det och det blev en ruskigt bra konsert. Då blev det dags för att bege oss upp till stortorget för att se Veronica Maggio. Vi fajta oss fram till bra riktigt bra platser dock så var publiken väldigt knuffig av sig men konserten var fortfarande riktigt bra, men tyvär så kom inte Håkan ut och sjöng Hela Huset den här gången.
 
Efter konserten blev det ett hål i schemat så vi drack öl och softa ett tag. På det blev det lite Graveyard nere i badhusparken tills jag fick syn på langosvagnen och med rediga prioriteringar så gick vi och tog oss en mumsbit istället. Sen vet jag inte riktigt vad som hände men vi splittrades gradvis och det slutade med att jag stod själv och diggade till ljuva toner av The Coups funkiga hiphop. Efter det hände inte så mycket intressant men fredagen blev riktigt bra, nu ska jag snart till Anton och påbörja lördagens yra. Ajöken!

Kommentarer

Postat av: Dennis Wikander

Publicerad 2014-08-07 00:03:52

tönt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Denkstormen

Ung, kreativ och talangfylld hingst från Östersund med många gömda talanger. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela