adrianskollektiv.blogg.se

Pop o bärs fick gå an!

Publicerad 2015-08-05 23:28:44 i Allmänt,

 
Celeb fångad ute på stråket av bladet!
 
Tjoklad! Nu blir det mer blogg. Min "comeback" var ju patetisk så jag tänker inte ge några löften om att jag kommer börja skriva mycket igen. Dom här senaste veckorna har dock varit så jävla pangroli att jag får klämma ut något till mina fränds som ett tack för att dom är så fin. Tyvärr så har jag slappat med det gamla lusögat så bilderna är få. 
 
Det hela börja för några veckor sen, då Simon The Demon var tillbaka i stan på en visit. Med han dracks mer öl o morgan än nödvändigt på en vecka, med tuff musik från andra sidan atlanten, en majestätisk läpplarv och ett cool som få besitter så gjorde han oss till ett ostoppbart tåg av Good Times med CHICK. Det blev måndagsfyllor, piano och såklart allsång med Shoreline.
 
Sen kom ytterligare ett par favvisar på besök från GB, FestJesus (Erika alltså) och RickRocker. Vi blev berusad mer än ett par gånger och FestJesus spred sin visdom medan RickRocker predika om den falska poeten pärlsylt. Sen rökte vi många ciggisar, skrattade och såklart allsång med Shoreline.
 
Nu tänker ni ju alla såhär, wow hur kan det här bli bättre? Om jag får säga så här. Om livet vore friterat, så var yran en langos. Efter en god dos GT så begav vi oss ner på Joel Alme som rocka så jävla hårt tillsammans med Martin "coolaste jäveln någonsin" Elisson på bas. Sedan när en o annan insåg hur packad man var så begav vi oss hem för att fylla på tanken. Sen avslutades det hela med en helt fantastisk spelning av Thåström o kvällen var förgylld.
 
Nu börjar jag bli less på att skriva igen och det hände så mycket så jag vill bara pumpa ut det här nu så det får gå undan. Packad som fan på gin o på en fet förfest hos festav. Lite mer packad på gin på en fet TAKfest hos Anntastic o Sarapactacular. Sjukt trångt på Markus Krunegård. Storma ut arg på publiken för dom var posers och knuffa mig på Krunegård. Grymt ös på Teddybears. Soloräd på Love Antell för ingen ville följa mig ;(. Jag och Anntastic prata med Love och jag fick en kram av honom. Sen gick jag hem o däcka!
 
Sen vill jag ta tillfället i akt att tacka ALLA mina fränds old and new för att dom e så fin o bra hela tiden. Veckan skulle vart så medioker om ni inte vore ni. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Denkstormen

Ung, kreativ och talangfylld hingst från Östersund med många gömda talanger. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela